notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, February 4, 2011

pernahkah kau rasa???

hye kwn2... kali ney aku ign share keadaan aku skrg ni.. indeed aku dlm kegawatan ekonomi skrg.; YA ALLAH!aku xthu dh nk bt ape,nk mntk ng spe,yg aku thu aku tdk ade duit.. parents aku pon xade duit...uhm.. kalo ikotkn aty,memg penah tlintas lam fkirn nk ctop blja..kalao itu myusahkn parents aku..

skrg ni pnyer laa tade duit smpaikan nk t4 5inggit pon tade!!!hny allah yg thu perasaan ini...bilakah semua ini akan berakhir?? bkn aku xbleh xde duit..tp aku ksian sgt kt prents aku tu.. tiap2 mggu kne bg duit kt aku..uhm..agk membeban kan!!baek aku duk umah..xplu diorg bg duit..(yke xplu??) hahaha.. nokomen lah!tapelaaa..tu je kot... daa slm..

No comments:

Post a Comment