notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, February 23, 2011

tEmAn SeJaTi SeNtiasA sEkaKI..



yeahhh as u ol didn't know yet!this word is standing for our group! NGOK NGEK GROUP! teman sejati sentiasa sekaki.. in english 'TRUE FREN OLWEZ STICK!!' haha..(memandai aku je trnslte kn~) uhm.. pape jelaa.. almoz two week aku spent ngn diorg (epa,mimy,ila,arina,nisa n others~)  as conclusion njoy sgt! kteorg da bkn cm group tp da jd as a siblings!yeahh,sibling.. huhu.. pg petang siang dan mlm kami ketawa,, ketawa,ketawa dan ketawa.. itu je yg kteorg thu.. huhu.. ketawa,mkn,tgok movi,n lepak as one word 'GALOP!' haha..  tp bak kte ila.. TSS n TMM.. 'time maen maen' time srius srius' haha.. yke ade mse kte srius??aku rse tade!almoz maen je thu..haha..


laz two days in my cmpus hve a plhn rya!n most of a student must vote 4 anyone!(lntak je nk plih yg mne~)WAJIB!!kalo x xdpt kupon khas.. NR pon?? yelaa.. NR pon!hahaha...hri tu kteorg pkai bju sme kaler!(aku je laen cket) huhee...









pgerusi mnyorok d sbalik tiang..haha
 sempat2 je stdy kn??hahaha.. (xnmpk kn bku aku tbalik!haha..shhh~)




mke bengkak gler tgggu turn nk vote!hahaha





4 da lazz.. aku syg group ney taw!!diorg la sgalanya!!!!!!mmuaahh3!!

No comments:

Post a Comment