notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, February 2, 2011

2hari bderat,2 hari kt umah!

lately agk kekurangan modal utk mengepost blog!!errgghh!knape2??uhm... aku boring ni sbnrny..so aku story mory sl smlm2 je laa yer??bleh kn??alaaaa,bleh kn?bleh laaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(style psycho gtuu~) hak3!

cuti  mid sem ni sme bnyk di hbiskn di rumah dn di luar brsma2 kwn aku..sme bnyk ke??umm xthulaa,tny ma abh aku laa..(xpsti).. ku ng mia ary ahd n isnin..huhhhh,,perrhh!agk bnyk laa pict..tp xgila kot aku nk upload smue dlm ni..aku upload cket2 je k? huhu.. THANX sbb memahami!!

KUA HARI AHAD~




 shhhh!!!!!!!!new bf mia ka?huhee.. NOKOMEN2!!


KUA HARI STERUSNY~

mkn2 kt pcb~

jln2 kt tmn tngku anis~
mia bersama sarra,bljn2 dlm kg aku.. chantek kn kg ayu??huheee (bnggo)

jdy jrufoto mia n sapik laa pulakk!hahaha..
chantek kn??sweet kn??hahaha... bckground tu petim~

ok daahh~leteh!nk pegi kawen jap ..oppss!!!slh2!nk pegi kenduri kawen jap!hehe..mmuaahh!slm!

No comments:

Post a Comment