notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Thursday, February 3, 2011

rindu saat bercandak!



waduuuu2!trase ign berbhasa indon pulak nii.. gi mana sih?hahaha... gue rndu sma teman2 gue.. smuany bzy2 belaka..(um bhso indon ko tuh?) lantak aja laaa..~ apa ign di bt ni,rndu aku stengah mti sudaaaa~ kpd rakan2 n taulan,pacar2,adk2,kkk2,d sni aku ingn ngomong yg aku sgt2 mrindui kalian!!waaahh!aku sunyi dong!sunyi banget!tp tdk mgape laa.. aku thu semuany ade kje yg ptot di beresing yaa..aku ngerti kok!


uhm,d sni aku ngin mletkkn foto..mwakili dri aku yg mrindui kalian...RINDU BANGET SAAT KITA BERCANDAK!!






kerinduan ku akan saat indah bersma korang,will b in my heart 4 da whole of my day in diz world!!!

No comments:

Post a Comment