notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, February 12, 2011

mis u ol~

waaahhhh.. rndu saat keberadaan bersama ngok ngek group's!!!!!!!!!!

hey korg!sdg brbt apekah d sne??apkh korg tdk mrindui aku??hahaha.. aku rndu korg gler kot!!saat kita bersame yg menggegar bukit machang,waaahh mseh terngiiang!! IT corner yg mnjdi tmpt lepakan kita slalu agk snyi tnpe kita kan??hahaha.. (style koyau gtuu).. aku thu aku sgt terasing dgn ngok ngek group ni..n  i'm soe 4 dat yaa..??sbb itu bila aku m'bt carta organisasi group kita,aku lbeh merelakan dri utk berada dlm klompok AJK..hehe. kita trlalu bnyk bnda yg ingn di kecoh kan..sbb tu ble aku bersme korg,semuanya d lupakan..

thnx to ol of u...bila aku dlm mslh korg hburkn aku..bila aku memerlukan korg ade d sisi aku..bila aku skt korg hdir mnjga aku.. waaahh!!!!so cweeeeettttttt~~~~~!!!!!!hahaha... kita sume sgt MATURED lahhhh!muahaha~
aku syg korg!!terima kaseh dgn segala layanan yg telah di berikan dari korg kpd aku!!!!!!!!!!!mmuaaahhxx! :D

No comments:

Post a Comment