notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, February 25, 2011

rasa rndu yg xterhingga!



hye kwn2!!!!rndu korg sgt3 taw!rndu ma,abh,abg,kkk,n seluruh fmly aku bnyk3!!!(bru 2mggu xblek tp rse da mcm 2omggu xblek) hahaha...biasa laa ank mnje kn~


*rndu sma dia jgk!!! :(  awk2,nah sy bg lgu ni utk awk yer..


rindunya aku saat ini,rndu pdamu kasih..
puasku cuba mghbungimu,nmun kau diam m'bisu..
apa slhny dri ini kau seksakan hdupku..
pergimu tika ku mmerlukan cebisan ksh dan syg..
aku ignkn cnta yg  b'kekalan,kau dmbakan perpisahan..

aku thu sume b'pnca dri aku..so aku redho~ soe krn mlukakan hti anda!skrg terserah maw apa..aku trima sumeny..huheee..

*rndu kk!!even slalu jmpe n mcej tp tetap rndu.. mybe xsempat nk borak2,bobok2 kot..kk agk bzy ltely ni..yer aku mgerti sgt2.. :)

*rndu adk!!slalu je mcej n colling2,tp mseh ade rse rndu..huhuhu.. 3mggu suda kn tdk brjmpa..mlm ni ade jodo kte ktemu yer dik?

*rndu mia!!mcej tu mcej,colling tu colling,chatting tu chatting,komen tu komen tp tetap rndu..hahaha.. hrp anda chat di sne yer.. soe xdpt pegi melaka.. nektime k..i pinky pomiz~ :)

*rndu ami!!wlpun bru hri kmiz jmpe,hti ini da mula trase rndu..haha..rndu3!!tc yg!

=umm aku rndu sumee2!!!tlg3!!(ape kne ng aku nihh??)hahaa...rndu smpai termmpi2!uhm...

No comments:

Post a Comment