notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, April 18, 2011

whers my ankle?? ouhh :(

dari mula2 aku seliuh smpai skrg ankle aku xwjud2!! kemane mghilangnya dia??adoyy..agk tkot jgk laaa dia xmncul2..haha.. kakak aku ckp,ankle sprain ni mcm msuk hntu jgk,,ble dh kne skali kebarangkalian utk terkena yg kdua,ktiga,keempat,kelima,keenam, (kira cdry lahh smpai juta2 kali) lbeh sng dan mudah.. kaki aku skrg terpkse d mnje2 kan.. xblh jln lju2 daa :( jln kne hti2,naek tgee slow2..  sme ng org msuk hntu aka histeria kan??bila dh kne skali mmg kmungkinan utk yg kdua kali sgt2 senang.. skrg aku mmg xboleh bersila..,, YA ALLAH..smoga kaki ku cpt2 smbuh.. esk nk ke hydar kamal,,lookim for bandage!!aku nk bndage kki aku utk du mggu .. pergi mne2 nk bndage!!takot kehilangn ankle!aku syg ankle aku.. waaaaaa ;'(

No comments:

Post a Comment