notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, April 11, 2011

dugaan bertalu2~~ :)

huuhhuu... dugaan kiri kanan blkg dpn... tp xpelaa,aku redha dgn ktentuanNYA.. mgkin ini slh satu cara ALLAH nk kurgkn dosa2 aku sebelum ney.. :) skrg kaki aku seliuh,mgkn bnyk lg akn brlaku d mse akn dtg..kita xthu kn.. ksbrn amat penting!INGAT!! stlh aku bermenung dan bermenung,rupeny bnyk ALLAH bg ujian dlm khidupan sehari2 kita.. tp knp aku xprsn?huhu.. kbnykn ujian yg d beri aku rse mcm xlulus je!uhm.. nmpkny aku blum boleh d puji sbgai hamba ALLAH yg sabar ..tapelaa,,slow2 kan.. mklom laa.. darah muda,baran tu lg bnyk drpd sbr.. lps bt somthing bru terfikir bnda tuu xbleh ni xbleh..bfore bt tade plk nk fikir2..uhm.. manusia2~~




skrg nk jln pon terhincut2.. bentuk kaki tuu mmg xplu nk bgthu la kot.. kt aku pnyer bku lali dah mcm bola dia punya bengkak.. (ckp jgk!!)hahaha.. nk solat pon kne solat atas kusi..




pegi jmpe doc,doc ckp smggu dua bru sembuh.. perrhh!lme kot!xsnggup nk pkai bndage stiap kli nk jln! seb baek kuliah abes stkt mggu ni je.. tp final exam mcm mne??hadooyy!uhm.. redho je laa ayu.. ko bkn xbleh jln langsong!mnje sgt laa AAP nih.. huhh! :) k laa.. tu je kot.. dadaa.. slm syg!mmuahh2!

No comments:

Post a Comment