notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Thursday, April 14, 2011

1 message received~~

kakak aku: 'Abah sdg berada di ICU PAKAR PERDANA'.. 
itulahh mcej yg aku dpt kul6 lbey td..tetibe aku trbyg mke abh aku....uhm..smlm aku ade col dia.. dia dh ckp dia skt,xcht sgt..tataw la plk smpai msuk ICU ,,mmg dh lme dia xmsuk wad... bfore ni dia skt dia thn je.. mybe sbb xthn dh kot.. aku knl sgt abh aku tuu.. kalo mmg dh truk sgt bru trase nk pegi hsptl..  tu pun puas pujuk.. dia tanak susa kn ma n ank2 jge dia kt sne...ulang alik tgok dia.. dad,, itu sume xpentim ,,uhm.. thinkim cmne nk blek.. hri ahd ade test.. tp sume thu abh lg penting kn.. uhm.. k lahh., tu je nk kongsi.. slm syg semua~~

No comments:

Post a Comment