notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, April 18, 2011

oh my~~ my heart melting!!!!



yer.. skrg bnda tu mlnda dri aku..hahaha.. htiku mencair melihat dirinya!!waahh2!! guess who?? umm tayah guess2 lahh.. korg xknl!aku pon xknl!hahahaha.. dia seorg lelaki,baek!hensem!pandai!n kaya!!!waaahhh2!wht a perfect guy ! mke ny ala2 tokseh,htiny ala2 org soleh,.. tggi lampai.hdung mancung,bbir merah,puteh.. wow!!perfect!!hahaha.. keperfect an dia m'bt kn aku rse nk ngis wooooo! ya allah,aku xpernah rse bgini utk seorg lelaki yg blom aku knl.. huhu.. slps bertegur sapa brulah hti aku sdkt tenang..haha.. gler kn aku neh! bia ape org nk kte,aku bkn ny bt salah!! :p actly aku jmpe dia kt hsptl pkr prdana.. dia duk sblh ktil abh aku.. dia jge atukny yg skt n nyanyuk..dia stdy kt UIA,sem 3 in asasi engineering!!perrhhhh~~ smkn mencair!hahaha.. 0ke dah2 ayyu.. ko xlyk nk brgn skalipon!hahaha tapelahh.. dpt knl2 cmtuu pon oke daa.. hye awk!smoga dpt bertemu lg!!kekeke.. (ayt gedik nk mpuh!) slm syg utk semua.. babai..

2 comments:

  1. owhhh hop 2!! haha ejah g jago abah nuh!! jgea blk slagi xley num die! haha

    ReplyDelete
  2. hahahahaha.. xlehhh doh.. abh tbep wad doh.. do'o2 bia ado jdo laa.. bleh jpo skali lg.. jpo skali lg mtop no doh yg!muahahaha

    ReplyDelete