notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, April 27, 2011

aku xptut~

rseny aku xptut nk benci2 org.. yer mmg aku xptut.. tp knp hti aku ni nk je bnci2 org?knp?wlaupun dia ade bt slh,,sbb bkn sume org perfect kan..lg pon aku pon ade bt slh ng org..takan skali bt slh trus nk benci n tanak maafkan mcm tuu je? even dua or 3 kli mmg aku xptut m'bnci.. ya ALLAH ,,ajar la aku cara utk mnerima seseorg dgn hti yg lapang tnpa bnci,hsd dengki..tnpa fikiran ngative..jika ade org berbuat slh ,terbukakan hti ku utk memaafkan dia.. mybe di situ kburukan dia,dan mybe bnyk lg kebaekan dia.. kdg2 bkn bnci ,,tp menyampah!sejak ble entah prasaan ni ade dlm hti aku!huhh.. tanak bnci dia,tanak bncikan spe2..uhm..spe pon sseorg tuu kita xboleh mmbnci dia!ENGAT oke?uhm..k lahh..salam syg semua..babai..

No comments:

Post a Comment