notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, April 18, 2011

hepy brthday,gudlak,n insyaALLAH evrythng wil b oke dear!

assalamualaikum.. skrg nk stoe sal.... yes,,mia amira yg kini dlm trauma d hri lahir ny... kesian mia... nsib mlg d hri lhr.. sba ek yg.. dugaan ALLAH utk mguji mia d hri kebahagiaan.. hri ni hri lhr,hri ini interview,dan hri ni jgk lh mia xcdent!! uhm..  pg2 lg dia col aku, bercerita sal dia xcident! itulahh mia,berita hepy,sdey,terkejut, slalu aku yg mnjdy tmpt kdua utk dri ny kongsi kan.. dari dulu kini dan mgkn selamany...(mgkn,,insyaallah~).. kul7 pg lg dia kua mnyewa kreta utk ke IPG (tmpt interview) tp kreta yg d naiki d rempuh kreta laen..(mcm dlm paper plk kan cre aku bercerita..hehe) nsib baek dia n kwn ny oke2 je.. cuma pp dia sdkt skt,..wish u cpt2 sembuh yg!


skrg trauma mseh mlnda ek..? dari pg td dia asyik col .. aku phm sgt .. uhm.. aku xdpt tlg pape,yg aku blh tlg hnylh  berdoa dan kte2 smgt utk dia.. dhlaaa final exm dia esk!huhh.. aku blh byg lah! dear, ayu arap mia oke je..kuatkn smgt.. bnda tuu dh lps,jgn d igtkn lg ek.. juz concern to ur final k??ayyu sntiasa ada utk mia...sentiasa~~~ :)



today iso ur bfday rite?wke up n clebrte happily!soe xdpt nk smbut ng mia utk thun ney..sbb mia xblek.. kalo thun lps  kita smbut sx ng asyi kt pizza.. asyi bt kek lg utk mia..huhu.. (rely miss dat moment~~)



taon ni kita clebrte jgk,jgn risau yer yg?? hehehe..  hadiah mia ade!!of course ade!tanak bgthu.. nnty blek ayu kasi k... (actly blom beli,sbb xsempt..hri ni seharian teman abh kt wad..) insyaallah,ade ksempatan ayu kua mncri.. hehe.. dah2.. jgn trauma2!ctop thnking bout it.. hpey2 slalu yer yg?? btw hepy bfday to u 4 da 3rd time!hehee,, sweet 19~!  wish u hepy   n hepy olwez... bestfren 4eva !mmuahhh kt pp..huhu.. 
k lh ,slm syg   utk semua..

No comments:

Post a Comment