notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, April 15, 2011

kelegaan ;; huuuuuuhhh~~

skrg aku lega krn dpt jmpe dgn abh aku hri ini.. thnx a lot to gnn coz mlwt abh aku.. spcialy 4 mimy n azam.. bt susa2 je korg bwk buah n kek.. dh dtg mwlt pon da oke laa dear..huhu.. abh aku stabil,, juz nmpk mcm keletihan yg teramat.. di dada2 mseh bnyk wyr2 asing yg berlabuh..huhu.. insyaALLAH tade pape.. aku tpkse dtg kolej agen,sbb ahd ade test.. td pon dh lme aku borak ng abh..aku teman dia smentara gnn pegi kbmol membeli n belah..bfore pegi aku belikan roti n kek utk abh.. kek muhibah kgemaran abh..huhu.. i wish u cpt smbuh abh..ayu syg abh..ayu xnk jd pape kt abh.. ayu xsnggup kehilagn abh..ayu mseh kecik (wlaupun nmpk besa).. tke ur rez yer abh??nnty ayu blek.. :) slm syg utk abh ma, n semua~~

No comments:

Post a Comment