notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, April 24, 2011

curang ni bnyk jenis jgk rupanya,..

curang dalam pershbtn ni mcm mne ek??huhhuuu..seharian aku btanye pd aty aku neh!ape mksud sbenar ayat ni..uhm...adkh ble dah bersahabat then xbleh ade shbt laen??or adkh ble bersahabat xblh kua dgn kwn laen?atau menikam kwn dri blkg?atau apakah?????????blurrr!!!!!!!!!! aku post kt fb sbb nk thu jwpn,tp my besties mia amira berbobok laa pulak!mmg dia xpernah srius klau ng aku!huhh skt aty!!!!hahahaha...

skip dat!! umm statement ni ptot ke wjud dlm pershbtn??xptot kot..pde pndpt aku la kan~..kalo x,tade laa mncul pepatah berkawan biar beribu,berkaseh biar satu.. kan?? sdgkn nabi mnyruh kita bershbt rmai.. shbt nabi rmai kot!uhm.. tp bnda ni atas perspektif msing2 .. aku juz memberi pndpt aku.,,tanak terima pon tape..huhee... sesiapa pernah merasai d curangi shbt ny ,,semoga anda memahami mereka... :) k salam syg utk semua.,.mmuaahh2!!

No comments:

Post a Comment