notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, April 18, 2011

3 dara jaafar.. :)

 oyyeeahhh!!!3 dara abe paaa yg mseh tersisa!huhuhu... yg bju pink tuu (esu ) dh nk kawen bln 6 ni.. so no mor three dara.. juz two dara,,huhu.. ktorg ade klebhn msng2... esu seorg yg rjin,atin seorg yg baek,aku sorg adk yg plh bgus!!hahahaha... style puji dri cdry gtuuu!  umm pape je lah.. aku b'syukur d kurniakan fmly yg besau dan bahagia..bila kami bertiga memekak,mmg semua org serabut!spcialy my bloved mom! mklum laa ktorg kn pompuan,so pekik memekik tuu biasa je laa bg ktorg.. gado2 mnje org kte..huhu..


persamaan kitorg.. style kitorg sme.. pmakaian,minat,.. sbb tuu lahh,ape yg aku bli diorg pon suka.. aka taste kitorg sme.. bkn lelaki okaey!hahah..  nk ckp bju2 aku lah yg jdi mgse pijaman diorg!hak3.. isokey lahh,aku xkisaa sgt.. hepy ade laa.. nmpk sgt laaa bju2 aku cntek..kekeke.. puji lg!!aku ni kan... :)
 k lahh.. tu je kot... slm syg semua.. babai!!

No comments:

Post a Comment