notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, October 16, 2011

ya allah :')

dlm satu hri aku mndpt air mte ksedihan dan air mte kegembiraan... hri ni jgk aku mlihat ibu ku mgeluarkan ai mte terharuu... ya ALLAH,sesunguhnya KAU tlh memakbulkan hjt2 ku...alhamdulillah,syukur .. bribu ksyukuran ku panjatkan kpd MU ya ALLAH... tiada rse yg mmpu ku ucapkan.. ALHAMDULILAH~


today is like a fairy tale :').. smoga aku mengguna kn pluang ini sbaek yg mgkn..dan jgn lah ssekali aku terpesong...tnjuk kn aku jln yg benar,jln yg d redhai oleh mu.. amin ya rabbal alamin..


inilahh hadiah terbesar dlm hdup..wlpn kelihatan kcil d mte org,tp kpd aku sgt2 besar..ibuku mnenagis gembira,,doa ini aku mntk semasa aku PMR lg,dan stelah skian lme, hjt aku tercpai.. ya allah,terima kaseh... bimbinglah aku.. jao kn lah aku dri sgala yg tdk berfaedah..biarkan lah aku guna pluang ini sbaek yg mgkn. amin..

No comments:

Post a Comment