notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, October 12, 2011

perasaan??

apkh aku xde prasaan?? hahaha... semua org ade lahh!tp ade yg tnjuk over sgt,ade yg sderhana,dan ade yg xmhu tnjuk pn dpn org... yg pling normal yg over tnjuk!haha... saikkooo kan~


umm aku ni berperasaan dlm satu2 hal.. bkn semua.. kalo dlm pershbtn mmg aku mgaku,aku yg plg snstve..aku xdpt nk kwn emosi aku ney.. tp kalo dlm hll kcik2,bnda pentng skalipn kalo aku xpk sgt mmg semua nmpk aku xde prsaan..hahhaa... bt donno je.. smpai ade yg skt aty kot...huhu


nk bt mcm mne.. aku mmg mcm tuu...tp klau aku dh TER over feelim mmg nayaa org kne ... bnyk laa ayat spuluh sen kua dri mlut aku neh..hahaha...slalu ny yg rpt ng aku laa kn kne tempias terover feelim nih.. kcian plk kt dia.. dh laa aku ske ok ngtve..uhmm...


mntk maaf laaa yer semua... kalo terskt hti dgn terover filim aku dn skt hti dgn ktiadaan filim aku... aku insan yg lemah yg mseh dlm mncri keimanan dri ilahi.. :) ceywaaahh,ayt tuu pro kan~lallaalalalal.. babai..salam..

No comments:

Post a Comment