notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, October 8, 2011

cuti sem bermula!! :D

salam semua..... dh smggu xupd8 blog aku ni kn..rndu korg semua laa.. msty korg hmpa kn tiap x bkk tade entry bru pon..haaaaa,,skrg ni dh ade.. jeng3!!!tamat paper laz tuu rse mcm dh lps hutang satu juta kot!!


aku akui,kalo dlu sem1 n 2 aku xblja sgt pn..kje aku njoy je memanjang..dri umo 6 thn smpai sem2 aku xpenah thu n rse erti struggle n susah stdy... sem3 ni bru aku rse mcm mne .ya ALLAH,,jiwa dan btin tersiksa...pg ptg siang mlm aku ngis sbb stress.. pg nk pegi jwb tuu pn blh lg aku mnangis t'esak2..


ni laa mnusia kn.bila d beri pluang prtme bt bdoh je.. ble d beri pluang kdua,endah xendah!ble d beri pluang lg acuh xacuh smpai thp dah last chance bru ade rse ksedarn d hti.. ish2..tu laahh dri aku..tp sem3 ni aku rse aku dh bt yg terbaek..skrg hny mmpu berdoa rsult aku baek.. amin.. (korg doakn aku jgk taw~)


thnx kpd kwn2 yg support aku kt blkg.. abh n ma,esu,mia,adik,srya,k.esha,sarra,gnn.. ade ny korg d cc btkn aku lbey kuat..thnx semua!!


skrg cuti dh bermula,,dn stat dri 5hb aku hbes pper smpai skrg aku xduk rumaa~ hek3,,pnash pnggung lorr! aku xpegi memane pn.tmpt aku rumah k.esha je laa..dia pn sorg2..smbil teman dia n mmy..huhu..kalo boring jgk kua je laa pegi memane...


ng mia pn xkua lg,sbb agk bzy dgn hal msing2..xpe2 syg,bnyk mse ag..kalo ayyu xjd pegi kl kte kua stiap hri!haha... skrg tgh pk nk pegi ke x..adoyy.. dh laa bdk spet tuu dh nk blek..nnti kang aku pegi then dia blek,xpsl2 dpt trajang dia!haha..


xpelaa,pk kmudian..skrg ni mse utk hilangkan strss spenuh ny..huhu...k salam..

No comments:

Post a Comment