notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, October 2, 2011

hantu raya ke ape?

haaa,,meh nk kongsi cter meh!!korg thu kn aku lg kt kolej hny dgn kwn aku sarra ni je.. gnn tade,kwn yg laen pon tade..smua blk..cter skrg ni psl taik!hahaha... yg tgh mkn tuu xyaa laa bce lg ek...tjuk kita hri ni agk mencemarkan!hahaha...


skali ng kes ni dh dua kli taw x taik ni ade!klo korg penah dtg toilet tdm level 3 mmg lubang xsme dgn lubang mgkuk..so ble di psg lubang akn jdy sempit laa kan.. spe yg taik keras n besa mmg xmsuk lahh!!hahaha...yekk!


hri tu dh ade taik itam besa n keras ni kt lubang tuu..xmsuk laa sbb besa kan..nk tmuntah aku!spe pnyer kje laaa!boleh plk dia tgglkn taik dia yg hodoh tuu kt citu!!sje nk bt org tgk jdy pelupa la tuu!arap je pljr U,tp otak ltk kt ltut!BENGONG!


smlm aku msuk tiolet sblh dia plk tgk ade jgk taik!!waaaaaaaa,bodoh laaa!bau satu toilet !toilet oke bkn blk air!nk gosok gg pn xsenang ng bau tu.. ya ALLAH ape laa dlm kpale dia haa.. snggup plk dia tggl taik dia kt ctu.. xkn taik sndri geli jgk nk simbah air..


yang aku tgh pk2 skrg,org ke hape yg berak tuh??jeng3!grrrrr...takootttt!! slalu yg suka tggl taik mcm tuu h aa a a a n n n tutu t t u  RAYA! mntk jao laa.. dh laa musim xde org skrg ni.. mntk jao! nauzubillah..


n kalo org,ya ALLAH tlg laa bg rse mlu kt diorg..bg rse tnggungjwb kt dorg..uhm.. k laa...dadaaa!soe tjuk aku agk kotor 2day!hahaahha.. babai..salam.

No comments:

Post a Comment