notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, October 16, 2011

bila hati d permainkan . . :'(

mlm ni mlm yg sgt mnyedihkan ble seorg kwn lelaki col aku ,mnangis dgn suara yg sgt2 sebak lalu berkata 'dia maen kn aku u!aku syg dia,knape dia bt mcm ni kt aku?ape slh aku u?ya allah knape aku bdoh pcaye kt dia... aku syg dia sgt2 u...'  ya allah,, air mte aku trus mgalir....aku kaku... tade stu perktaan yg mmpu aku ucapkan... dmi ALLAH ksian kt die..ape slh dia smpai d permaenkn bgitu skali...spenuh hti dia mnyayangi nmun d bls dgn bgitu..

4  da 1st aku mndgr lelaki mnangis smpai bgitu skali... dgn suara ny yg sebak ,hmpa dan kcewa..perktaan yg mmpu aku luahkan 'sbr....ayu mntk maf'.. yer mmg ade jgk slh aku..tp aku tersepit d antra org yg aku syangi...uhm...kwn,,soe 4 evrythng... if u were in my shoes,prkara yg sme jgk akn awk lkukan...

kwn,,andai ini ksudahan awk dan dia.. mka tke it as a lesson..u r perfect,then juz find yg lbey baek...kita sme berdoa utk perubahan driny...bila dia dh sedar,then she will noe,langit tuu tggi atau rendah...saat dia dh sedar,btape dia thu skt ny bila d permaenkan.. saat dia sedar kekesalan akn mnyulubungi hdop ny bt slamaanya... bkn ku pinta,bkn ku berdoa.. tp inilahh doa org yg sering teraniayai.. (doa2 ini akn trus smpai kpd ALLAH,dn akn d mkbulkan ole NYA~)

to ol player...renung2 kan dan slmt beramal . . :')

No comments:

Post a Comment