notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, October 9, 2011

ksbrn aku ada batas.. :)

even sesayang mne kte kt org,tp kalo dh mlampau2 mmg syg pn blh btuka jdy mnyampah n benci!!stiap hri duk menghadap je bnda sme...kslhn yg sme d ulangi.. mntk2 maf then bt blek..ape kehel??kalo org dh tnjuk syg kt kite blh tlg hrgai x??bleh x?????????????????? jgnlaaa bt org dh smpai naek fedup dan btindak tnpa prasaan.. aku ni mmg xske sgt kejam kt org,tp kalo org tu nmpk mcm nk pijak je kpale mmg xlaa kan??kwn baek,fmly pn mmg xblh sbr la kan?sorry laaa ... hti tgh panas!tpakse luah jgk... aku dh hbis blembut kot.. npe laa still ade yg kurang.. nk aku bt mcm mne lg??tolonglahh!xpahaam!!!!!!!!!!!! nk aku senyum je ke tiap kli kau bt slh??adoyyyy........ ya ALLAH tlg laaa...sbr ayu sbr.. huhh

No comments:

Post a Comment