notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, October 1, 2011

borink thp cipan!!

hahahaha..agk2 ape mksud cipan tuu?? aku maen tibai je...yg penting aku boring gler kt cni lahhh!dh laa GNN tade!kne stdy pulakk!nk tggu pper hri rbu mmg drita mlnda laa kan! nsib baek laa ade jgk teman.. thnx sarra!!huhu..sbb dia jgk aku blh on9..keke


hri ni stu hri aku kt blk...pstuu col adk aku,dia ckp nk dtg dgn bf dia..hehe,hti aku dh ktawa.. sbb aku dh boring sgt! adk aku tu biase laa kn.. ckp nk dtg kul 3, tp klu5 bru smpai..xlme sbnrny aku tggu..smpt je mmpi..haha..


dia dtg then bwk aku mkn kfc kt bndr.. blnje snack plate,cheezy wages,n bg burger yg dia bli tp xsempat nk mkn sbb dah full.. tuan kecik,tp order bnyk!xphm aku! but papepun thanx alot adik!xlupe jgk kt ayeh bf dia!sbb snggup dtg jao2 smate2 nk jmpe n bwk aku kua mkn,,huhu..


adikk,,lov u laahh!dats y i heart u so much.. heart u mor then my own fmly!!huhuhu..dun wnt to missing u agen!hop u wil b my sis 4 eva n eva!mmuaahh3!


ade 3 hri lg utk aku hdapi ksnyian ni.. agk2 aku nk bt ape??xkn laa nk sruh adk aku dtg tiap2 hri kot!ksian laa kt dia...mcm mne ni..huk3...tolongggg! rnduuu GNN sgt3!!slalu kalao kt cni dorg yg hburkn aku..tp semua tade..sdey¬¬ :( 


ya ALLAH tabahkn hti aku hdapi ksnyian ,keserabutan n gementa aku ni yer...amin...k laa..slm.

No comments:

Post a Comment