notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, November 21, 2010

adk...adk... adk yg 'nakal'!!





Okay,tdy kk kn..skang adk plk..huhu… aku ade bnyk  adk..tp sorg je yg aku syg!NME DI BERI SN..SN ni unik sgt.(pkokny yg aku knl sumeny unik)haha… adk aku ni agak nakal sket..mklomlaaa,budap2 kn..cri psl ngn org tu bnda biasa laa bg dia..(smpai ng bff aku pon dia gado)haha…tp dia xpena cri psl ng aku..bila ng aku dia xpena nk mlwn..dia aggp aku cm kkk kndung dia sndri…aku knl dia da dkt 2taon…tu pon sbb dia kwn ng ank sdare aku..thnx to my niece sbb dia aku dpt seorg  adk!adk yg aku xkn pena lupekan!!aku dpt bt blog ni pon sbb dia…dia bg pinjam lapy dia kt aku sbb skang dia kne pergi berperang!!haha..(SPM)..23hb 11 ney pper pertama dia..kt sklh dia agk bermslh laa..sume org knl dia…smpai kn d klgn ckgu pon dia popular..aku xthu ape yg dia da bt smpai sume org knl dia..haha.. dlm msyuarat slalu je ade nme dia..dlm tajuk ’PLJR BERMASALAH!’ haha..adk2.. kalo msuk msyuart sbb pljr cntoh xpela jgk kn…uhm.. tp xpe,bgaimnapon anda kk tetap syg adk tau!egt tu… 


u r my sis,n 4eva it will b… kita sme je dik..kt skola xpena nk blja..selalu je bt kecoh. Klas xmsuk.ponteng je…tp SPM ni kk nk sgt adk kasi gempak yer??dpt msuk U tu da kire oke…(bkn da kire ok..memg oke laa) kk doakan adk berjya dlm SPM ni k…bt yg tbaek taw syg?bktikn kt sume org yg adk boley bt!jgn nakal2 yer dik..lpekn tntg  BOYFREN2 adk tu dlu k…hehe..SPM ni pentim tuk mse dpn adk… egt,doa kk slalu mngiringi adk….wish U LUCK!!!mmuahh..syg adk!!

No comments:

Post a Comment