notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, November 29, 2010

adik .. ;((


Dis tyme 4 my lil sis.. sis, I rely dun undrstsnd u..uhmm..gpo bena adk nk dri kk??kk xpehe lasom2 ng adk nim.. jge wat kk gney.. kk xlehh tadop adk!bia pehe gat…uhm..


Aku syg adk aku..dia lh stu2 adk aku slmanya.. l8ly ni kiteorg mcm ade mslh.. bg aku mslh ni agk besa laa utk aku hdapi.. ble tepksa memiilih antra shbt baek dan adk ksygn..(adk aku mcm pkse aku plih kowt,..tp ami oke je..dia phm aku) adk,kk nk adk phm yg kk xblh jgk tadop k.ami..bgitu jgk adk.. dua2 penting utk kk.. adk xbleh bt kk mcm ney.. kk tataw knp adk msti boikot ble kk baek dgn k.ami.. ble adk thu kitorg baek adk trus xcntct kk.. slalu pg ptg siang mlm adk mcej.. slps adk mcej ‘bye’ tbe2 kelmarin trus diam smpai skang.. kk mcej,(tny tgh bt ape,wish luck) tp xde stu pon yg berbalas..ble je kk col adk bg org laen agkt.. smpai hti adk ek.. adk nk kk phm adk..tp adk xphm kk..  slalu ble je adk abes exm adk trus text kk..bgtahu adk blh jwb ke x..n mintak kk doa utk adk supaya adk blh bt exm..tp skang adk diam je..uhm.. 

sriusly aku mcm da tataw nk bt ape..rse  cm tersepit di tgh2 batu yg besar!bak kte pepatah xluah mti emak,luah mti bapak.. ALLAH je thu feeling aku skang..buntu abes!!!huhhh~~

4 comments:

  1. ayu,xsoh luoh,xsoh teley.ayu kemey jah.hahaha!ruponyo?kekeke.ayu,ami oweyz ado nga ayu.tp lau tu adik ayu nk,ami xleyh wak gpo la yang.ayu nga dyo lamo dosh.so,baik ami hok brundur.sobs!xpola.ayu key penah oyap ko ami,kito keno ngaloh nga budop. so,ami ngaloh la.dyo budop ag.ami boley mk pstif.bia la ayu.biarkan ami pergi membawa diri dan merawat luka di hati ini.haha! :p

    ReplyDelete
  2. ooo..anda bergurau senda yer??haha..kemey gak basi dley mlut laa!bkae mak n bapak hk mti,ayyu hk mti phni!haha..ami ngok!!!
    umm tanx 4 dat darl..but ayyu xkae prnh v ami g dri idop ayyu!dats my pomiz!! ami nk undur ko,kona ko,u turn ko..terserah~~~ hahaha!!! wek3 ;p

    ReplyDelete
  3. hehe.dop la ayu.doh ore xmo tgk kito happy.nk wak gano.sobss!

    ReplyDelete
  4. kito ado hak nk epy yg...huheee...

    ReplyDelete