notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Tuesday, November 23, 2010

MAA…or MADAM KAMARIAH~~~


 
Okehh!!nk d jdikn tjuk utk kita berkongsi  hri ni sl mk aku…madam kamariah…1st of ol,ade lgu utk utk mk aku yer.. ‘kusam hari2,indah bersamamu kamariah~’ hahaha..(ehem2!!cough2 !!) hek3.. aku slalu je nynyi lgu tu dpn dia..then dgn mke nye yg garang btuka kpd syuman…n satu prktaan yg kua dri mlut dia ble je aku berbobok dpn dia..’tolo laa’..hahaha..memg kalo aku kira word’tolo’ org ckp kt aku da dkt bjuta2 kli kowt..smpaikn mk bpk aku pon boleyy je ckp aku TOLO..tolo sgt ke aku nim??aku srius pon org ckp aku tolo.. haishh!xabes pk aku.. tp skang bkn nk ckp sl ketololan aku..nk ckp sl madam kamariah nim…madam kamariah ni  spcial cket.. ble je mteny tbukak,maka mlut ny jugak akn trut sme,,’potpet2’ xhenti..hahaa.. aku bkn nk mgate mk aku..aku ske je ble dgr dia membebel..kalo stu hri tu dia diam.. memg !!memang ade sesuatu yg xkne..boley d aggp tdk normal bila madam kamariah kita diam!!(slalu ny kalo dia dmm or skt laa)  sume ank2 da phm.. sbb tu aku,ble je dia potpet2 kt aku..hny snyuman yg aku beri.. syum ,syum,n syum…slalu je aku kne mrh ng dia..tp aku thu… tu sume utk kbaekn aku jgk.. sbb MARAH BKN KBENCIAN,TP TNDA SYG.. egt taw korg!ble je korg kne mrh,jgn MENJWB!!duk diam2 dgr je ape yg drg ckp wlaupon anda btol..okayy??ATAUPUN..ikot taktik aku!bt mrajuk..(memglaa xbaek kn) hahaha.. gler pnyer ank,dala bt slh ,boley plk bt2 mrajuk ble kne mrh ng mk!haha..AAP kn neyy~   um oke smbung cter mk aku… memg xdinafikn.. slps aku dpt msuk university trasa dri aku lbeh d sygi mk aku..pape je yg aku bt,yg aku mintak sume dpt!1st aku rse ksh n syg dia kt aku bgitu dlm…sbb slalu je aku ni xdhiraukn…bkn taste aku kowt nk org hiraukn aku.. tp xlaa smpai xhiraukn lgsong an..mk aku ni slalu lbeykn ccu2 dia dri aku..xkisaa pon..sbb aku da biasa…aku da ckp kn,even aku ank bongsu tp aku xmcm ank bongsu .. tp evrythng laen sket slps aku dpt msuk U..nmpk dia lbey care kt aku..huhu..(aku laa rse cmtu).. ‘ma nk tubep!’ dgn slumber aku mntk..mk aku pon ‘nk g mno?g lahh..jge blep lewt2’ aku pom tersnyum ..haha.. slalu aku mntk nk kua (b4 msuk U)  ‘eh,tiap2 ary tubep!tno ko gpo?acu duk dumoh tlum2 ma nih’..HEHE.. J. Korg nmpk x perbezaan tu?huuhu…oke dah..

Hari ni aku bgun nk solat sbuh..slalu aku nk ambik wduk memg aku gune toilet blik parents aku laa…ble je aku msuk blik tu mk aku ade tgh berzikir.. dia tgok aku dgn scra tdk lgsung mlut nye berbunyi  ‘eh ayu,g mno smley?ma xnpok mko pom!blep derak iley!blep derak iley!kijoey gdio?bljr ko gpo ko?’ dlm hti aku ‘adoyy ma…pg ni..xkae pg pom nk bobey kowt’ hahaha.. (dlm hti jelaa) sbb xlrt laa nk berbhs d pg buta cmtu..aku snyum kt dia n aku msuk toilet.. dlm toilet tu kpala otak aku juz pk ‘nnty kua lps ni mcm mne ah..’ ble je slesai aku cpt2 kua bliik dia..xsempat2 dia nk tny aku..bkn stk tny..dia nk tgok aku pon xsempat!hahaha…(da mcm kilat kowt aku jln) adoyy!pg2 da bt lwk aku nih!
Ma tuuuu….i lov u lahh!!AAP amt mnyayangi anda.. even ma xnmpk sume tu tp AAP nk ma thu,sume bnda yg AAP nk bt msti ma yg ade lam kpale otk AAP..ma jgn risau.. AAP akn jge dri AAP sbaek mgkn demi ma..huhhuu…insyaALLAH AAP akn bls jsa baek ma mnjge AAP dri sbesa tpk tgn hgga ke besa GAJOH nim!hak3…adoyy ma,syae dooh ma ko AAP spa AAP jdy besa gajoh!hahaha…mmuah!syae ma neyy! Ado lgu lg utk ma..spcial dri AAP taw..

Ibu..begenang airmata ku..

Terbyg wjhmu yg redup sayu..

Kudusnya kasih yg engkau hamparkn..

Bgaikn laut yg xbertepian..

Kau bgai kn pelita di kala ku kgelapan..

Mnyuluh jln khidupan…

Kasih sygmu..sngguh brnilai..

Itulah hrta..yg kau berikan….    
                                                           AAP syae ma sgt3!!!!!!

2 comments: