notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, November 22, 2010

BFF... KKS... or TSS..




BFF??certain org je yg ade BFF ni..korg rse aku ni ade bff x??mesti korg ckp ade kn sbb mula2 tdy aku dh mention kn..haha.. aku ade 3 BFF je.. yg aku aggp laa.. diorg aku xtaw laa diorg aggp aku ni ape.. bff ke,juz kwn2 biasa.. aku xkisaa pn.(xkisaa la sgt~) hahaha…. Oke2,,srius! Sriusly aku ckp.. bff aku adlh sgala2 ny slps fmly aku..andai aku di beri plhn utk memilih antara gewam dan diorg dlm ape jua keadaan pon aku akn plh diorg.. ilov them bery2 much! Ilov u AI!ilov u ANN ..n I lov u MM aka my adopt sis..listen okay my dear2,lautan akn ku daki,gnung akn ku redah!hak3..(ruponyo tbalik) see how important u are in my life.. 



 
1st bff aku AI…aku knl dia tyme fom4 lg kowt..tp kteorg mula rpt tyme fom5…kteorg knl kt tusyen CHANGGONG..thnx yer whai ala changgung,cik adk changgung sbb ko aku knl ng AI ni..huhee… AI ni seorg yg mnis sgt..gler2 cm aku..baek..caring sl aku..pape pon msti dia kongsi ng aku smpai nk curl or straiten rmbut pon tny aku haha… (xcept sl bf dia,sbb aku ng bf dia agk bermslh sdkt!)huhu…sdkt je xbnyk..tp xpenting tu sume.. sbb AI slalu lbeykn aku dari bf dia..(klau je bf dia ajk kua pd wktu yg sme aku pon ajk dia kua,dia plh utk kua ngn aku lg..)ktenya 'um lmo dh ore xjpo ng AAP,rndu..klu xkua ary ni pyh dh laa nk kua'  tu yg spcial sl AI neyy..aku xpena jmpe kwn sbaek AI…pape je dia nk bt mesti dia tny aku..kteorg da mcm ‘twin’ bkn se emak dan sebapak..haha..(tp kn,wlaupon baik nya kita cm twin AI xpena dtg uma AAP kn?)tapelaa,mybe xsmpai msanya lg AI nk knl uma AAP..sokey dear!not a big deal~  ;)) umm kiteorg slalu je sbot bnda ney ble kte org bergado mnja..hek3.. ‘sepak nnayae kaae!!’ then AI dgn slumber mnjwb ‘aku tembok kaae’ dia tanak terajang aku sbb dia thu dia kecik!memg kalo dia trajang aku dia yg menayan lahh!menayan??(bhso klate)hek3.. soe yer AI??PEACE!!kteorg slalu je hang out sme2..dlm sminggu msti ada satu hari kteorg kua b’njoy!bermain bowlim…bersnooker… n mcm2 lahh..pkok nya bila aku kua ng dia memg sgala mslh aku xthu ‘hungga’ pergi kmana..huhu…




 AI ni agk pndai mnjga aty mcm lgu yovi n nuno tuu..’menjga hati’ haha!..sbb tu lah aku nk aggp dia kwn aku dnia n akhrt!memg xmyesal lh btemu dgn AI ni..aku bersyukur gler kowt…smoga aku ng dia kekal rapat hgga ke syurga..amin~ AI tu,andai anda m’bce blog ini..AAP maw anda thu yg AAP syg anda sgt2!u wil b my fren 4eva n eva..AAP arap kte kwn smpai mty yer?jgn pena lpekn AAP taw?huhu…(msti AI oyp,olohh skema weh saem aku nih)haha.. papepon sume yg AI bce nim lhir dri hti AAP..xde reka2 or fitnah..sume btol!!syg AAP kpd AI xdpt di luahkn dgn kte2!mmuahh2!huhuh..lov u AI….frenz 4 eva??pomizz……





2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. umm pulappp?tadop kdt uponyo?skalo pau fon mmy?loni jdy xpnda ngepau doh? umm nty laa ayu t4 ko ami... k (bkem nih!npok?)

    ReplyDelete