notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Tuesday, November 23, 2010

APE KENE NGN AKU HARI NEYY??? :p




Sperti biasa  tiap2 hari  kul6.45 pg aku bgun solat subuh.. kne potpet kt ma kjap (tdy kn aku cter) then solat2 aku smbung tido blek!tido pnyer tdo pnyer tido kul11.3o aku bgun sbb trkjut ng mcej adk aku..


adk :kk tuu!heheehe 
aku(dlm keadaan sdr xsdr):yer,…gno dik?bleh jwb dop?
adk:umm bez la jgk!huhu…kk,ddeba.. 
aku:rilek2!b cool dear…mtop do’o ng tuhey bnyk2 k.. adk:oke kk…thnx..adk nk g make jap.. 
aku:um okeh2!gudlak 4 da nex pper yer~..daa..slm..  


 after that,aku contI blek tdo aku!hahaha..(gilakk kn AAP ney?) ngntok kowt kul3pg aku tdo smlm..tp aku rse aku tu dh kira awl ,sbb ade je yg tdo lg lewt dri aku.. kul4,5,6 pg bru nk tido!ORE KO BGAPO??? Hahaha… msti RNS traso klu bco ni..(mmey aku ngto kdio pom!) hak3!soe yer RNS?HEHEHE…. then,kul 12.30 aku bgun..bgun bjln2 dlm uma aku ni laa…dlm kpala (haish,mls nya nk kemas umah hri ni!)haha.. msuk ke dapo(dry kitchen) tu tgok k.na (k.ipa) aku tgh suapkn ank dia nestum.. dia spa aku dlu..’hai yu..’aku pon ‘hai~~’ ‘k.na bru je blep nih..nk g plop phni,exm stat kul2’ (dia kne jge dak2 SPM kt skulaa faris petra) then aku truskn lngkh aku msuk ke dapo..(wet kitchen) intai pnyer intai mknn..msti dlm hti korg ‘minah ni gler btol!bgun je tdo trus cri mknn!mcm biawak!’hahaha.. tade laa korg..hri ni je aku jdy cm ni..slalu aku bgun,pyapu yg aku cri..tp hri ni rse cm mls gler kowt nk kemas uma..huhhh!!!oke smbung..ade laa nsi stu bngkus n kuih’akok’ stu kt mje mkn..skang kn aku diet..so aku plh ‘akok’ utk nmjdy mknn ptame aku..hek3! ‘puap!’ (akok d msukkn kedalm mlut aku) haha.. agk bez !!cdap kowt akok tuh..tp syg..ade stu je.. ;(( xpelah..aku pon mnum ai then kua.. duk kt k.na aku ,tgok dia suapkn anknya (qaleesha).. pstu rse cm boring smcm je.. aku trus msuk blip aku bukak lapy lyn lgu~  smbil lyn tu terdgr laa bebelan mak aku ‘c.ayu ney xbgum lg ko?’ tyme tu da dkt kul 1… aku diam je xjwb pape..huhuhu.. (bkn nk ckp aku ni pndiam taw) tp aku mls nk ckp..mcm ltey lg..hahaa… aku trus lyn lgu yg ade lam lapy nih..1st tu dduk lg,then ‘mnyenggeng’ then ‘menerat’.. (soe bhse klntn!)heehee ..pstu tbe2 aku dh bermimpi!!!hak3..(ruponyo tdo blep??) adoyy!gler  ko AAP!! Smpai kul2,mak aku dtg kjut kn ‘eh ayuu!!xbgum lg?wey lo nk jdy gpo laa bdk nih..kul bpo dh ni..umoh2 xnnyipe..kaen ma bsuh xjemo!skalo ma jemo skmo..aryni ado qleesha..bgum2 laa jemo kaen nih..’ aku pon bgun n ckp ‘um bgun dh laa takdi ma..phtu mcey ltey gtu ayyu tdo laa blep’ haha..slumber aku jwb!mk aku pon  ‘bgun2 lahh’ dia pon kua dri blik aku..aku bgun n termenung..(pk ape yg nk d bt lps ni..kemas uma memg aku mls!!!!!!!!!!) then aku kua trus ke dapo nk ambik kaen yg mk aku sruh aku jemorkn.. msuk je dapo smua org ada..abg(yg xcdent),kakak (aten) ,ma n abh..mula2 tu abg aku tu ckp ‘glo laa mum neyh’ aku senyum je..hahaha!then pegi kt mk aku ‘ma!!!!!!!mno kaen ma?mno?cpt maa!nk jemo nih ma!!!!!!!’ hahaha… ma aku pon lam mke nk tgelak ngn aku ambik slipar yg dia pkai dlm ruma nk baling kt aku smbil mlutny  ‘mso nih bru bgum!smley tadop!blep derak iley!aku smyae ngorib tu tadop dumoh doh,aku bgum smyae tahajjud kul3 tu xblep lagi!’  aku juz sengeh je..haha..mcm tade modal nk jwb..trus aku ambik kaen n jemo..(jemo kaen ng mko ngatok) udos kowt mke aku tyme tuh!hahaha…..adoyy! tyme jemo kaen sempat lg aku gado mnje ngn k.za(k.ipa) aku sbelah umh..hahaha..slesai m’jemo aku msuk blek ke dapo.. tetibe terpndg bungkusan!!haha.. teka ape dlm tu?cpt!haha..dgn mke trtnya2 aku bkak!algkh terkjutnya aku dlm tu ade AKOK yg aku xpuas mkn tdy!hak3..bkn satu tp 6 kowt!haha..dlm hti aku ni ‘waaahhh!!!akok takdi lAh!haha..’ aku pon tataw dri mne dtgny akok tuh…mcm thu2 je aku xpuas mkn tdy..hahahahaahaha….then aku ambik satu smbil jln aku mkn aku bkak priuk mk aku..tgok ade gulai kicap daging!!bau nya bez gler!blom mkn lg tuu..haha..trus mood nk mkn akok hilang!haha..adoyy!aku ckp kt korg..mak aku msk bez taw?!haha..xcye dtg r uma aku..try mskn madam KAMARIAH.. ;) then aku msuk blik aku blek..tyme tu da pkul 3 ptg..aku smbung lyn lguu.haha.. then tertido blep!adoyy!!ng xmndi nya..nk jdy ape la  AAPni kn?hak3.. hari ne je kowt aku jdy plek cmtuh..uhm.. k laa..tu je laa aku nk kongsi ng korg hari ni..huhuhu.. daaaa syg2!!mmuahh…

No comments:

Post a Comment