notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Wednesday, November 24, 2010

masak-masak...jom kongsi jom!




Huhuhu..  sbot je sl msk msty ada yg ‘haa?!!msk?oohh tidk2!’ ade jgk  yg ‘msk??eh sng je tuu..bkn nye susa pon~’ ade gak yg  ‘um aku pndai je msk..tp sje aku mls..;p’  korg rse aku ni tergolong dlm yg mne?aku terglong dlm  ‘msk??bnda sng je tuu..tp aku xpnda msk!’ hak4.. adoyy!! Srius!Memg laa msk bnda sng kn?tp rmai je yg xpndai msk.. gurl2 zmn skang dh moden..kurg je yg pndai msk.. bkn nk kta sesape..aku pon xpndai.. sbb aku kn duk ngn parent..so,tiap2 hri parent je laa yg msk utk aku..klau bg aku msk memg nasi jdy bbur,gulai jdy gula,singgan jdy pinggan!hak34… srius aku xpndai msk!nci gorem pon aku xpndai..aku pena mncoba..tp… korg boleh guess x ape yg jdy pde  nsi aku tu?hahaha.. ngn rse phitnya,hitam ny,adoyy!rosak!!stu lg aku xpenah nk blja msk..sbb dlm otak aku ‘uhm,,nnty2 laa blja..lps kawen ke..skang blja pon nk msk utk spe kn?’HEHEEHEE ..:)




 Hari ni aku msj dgn BA..pg2 lg dia mcej aku..kjut aku bgun!kul7.45.. awl kowt nk suh aku bgun tyme tuh!!hahaha…ble je dia col sruh aku bgun aku iyer kn aje..lps dia ltk aku smbung blek tdo aku!muahahahaha!soe syg!AAP ngntok sgt r… kul11.30 dia col,aku bt silent..sbb memang mte aku xboley bkk lg tyme tuu..hehe..2x dia col aku xagkt.. kul12 aku bgun aku mcej dia..ckp bru bgun.. kne ‘potpet2’ kt dia ade laa dlm dua bakul jgk!haha…(ske sgt dia bebel kt aku!)haha.. sokey laa,..ske je kne potpet2 mnje dri dia..huhu.. mcej2 pnyer mcej tersentuh laa stu tjuk snstve yg d nmakan MASAK!!!haha.. kua tjuk tu sbb dia tny aku da mkn blom,then aku ckp r tade mknn..ma xmsk.. mka pecah laa rhsia yg aku ni xpndai msk!haha.. adoyy!mlu kowt~ knape laa lki ni ske sgt ng org pompuan pndai msk haa??mgknkh diorg mkn bnyk??haha.. nokomen laa… dia tny aku ‘ narak nsi gorem pon xreti bt?gpow hk reti?ph nk jdy ore pompuey gno?’ haha.. tersengeh bce mcej dia..mcm mlu pon ade gak!hak3..dgn slumber aku jwb ‘alaa,blja lph nikoh nty laa..’ kikikiki… dgn cpt dia reply ‘adus!ore blja tyme loni laa snae..sy pon pndai bt nsi gorem ..bkn susa pon!syg2..kekoh kaae’ haha.. aku pon jwb lg ‘um nty2 laa AAP blja..blja loni pom smo jh..ma jgk msk..’ dia reply blep ‘tny ma tu nk msk gno..bkae suso pon nsi gorem..xspa 10mnit eh!phtu kito nk nikoh gno yg?awk xpndai msk..nk v sy make gpo?mkae psir??; hak3!terngilai kero aku bce mcej dia smpaikn mk aku ckp ‘klu jnih gney ni ore kto glo jgk ni’ hahaa.. ma neyy!ptong sting sngguh laa.. aku pon smbil gelak reply ‘oke laa oke..nty laa ayu blja k? BA pon reply ‘um oke..tp sy nk awk msk lg sdap dari umie sy msk!umie sy msk cdap!’ (dlm kpale aku,hish dia ney!over2 laa plk~) haha.. aku pon jwb.. ‘yer awk yer..sy akn klhkn umie awk tuh!jge risa~ sy bkae stkt blja mskn kg ni..sy blja wt mknn western deh..bia umie awk ternganga!!ahahaha..’ (koyau je lbey  aku nihh).. BA bls blek ‘huhuhu..bnyk laa..jge oyk sjo yg..bia umie rso berbaloi buley mnantu mcey awk..huhhu..cute 2 cute doh..myea ckup doh..msk xpndai tu slek’ hak3..  nk sko dooh2 deh! Cute kew??haha..smyea tu nokomen laa yer..hek3..ckup kowt..hehe..  brat laa nk suh aku msk lg cdap pdo umie dio gak!!nk make cdap2 ejh cri chef laa.. hahaha! Sengal aku nih!! Kpd BA tuu..insyaallah yer..AAP blja msk..sbb bkn bnda susa pon (agk koyau!) haha.. oke dah..  nnty kalu aku da blja msk aku bg tau korg yer??hehe..daaa syg2!mmuahh..

No comments:

Post a Comment