notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, December 17, 2010

today~~



Hai..hri ni aku duk uma je..sbb agk ltey+gastric=mls nk g mne2.. actly time kt Melaka aku da jnji nk kua ng ami ble je aku blep..tp dia mcm xcht je..so aku prefer kua nextyme lah,..nnti tkot mlrt an..cian plk kt diier.. sokey mii,kito kua laen x ek?smoga ami cpt smbuh..

Ble je tgh rilek2 then smpai mcej adk aku tny duk kt mne..sbb dia nk dtg uma..rndu aku la knon!haha.. dik mujo adk mri..kk rndu adk gop..lph rndu kk~~ hek3.. adk aku dtg,hilang la boring aku..ade je bnde yg nk d critakan..tmbh2 yg psl dia kne rgut kt uma aku tuh!haha..adk2..kno rgut pom bley lg ngila deyh?tolo!haha..

Agk lme jgk laa dia dtg..borak2+bobok2 ng ma abh n fmly aku.. adoyy!tolo sngguh budak itu.. boley je dia bt ma abh aku gelak..hahaha.. then dia kua ng kwn dia..sgala mcm dia tggl kowt..jam,getah rmbut,lapy..adoyy!bdk itu memang kesumbatan!!adk!!chopp kk mlh g ata!ejh mri amep cdry neh!hahaa ;p

Mka dtg blek laa boring aku.. tp seb baek kakak aku yg pegi Australia tu da blek an..boley laa aku berbual2 ngn die..(smbil tlis blog nih).. berbual mcm mne nk edit slua guess yg dia bli kt aku tu la..’edit’??haha..lantak~~ um besa sgt kowt slua tu..so,aku nk edit b4 msuk sem2 ney..

Pstu tgh borak2 ank sdare aku ajk kua mkn…hehe.. ape lg??rezki jgn di tolak..msuh jgn di cri kn..huhu..cpt2 aku bgun b’ciap..nk mkn sate actly,tp sume ttup!adoyy..agk frust llaa..k.ipa aku pon suggest pegi pizza..so mkn laa pizza.. 3 slice aku mkn..bnyk kowt!!hahaha..(smpai skaNg kenyang) huhh! 






tuje yg…k la daa syg2..mmuah!slm..

No comments:

Post a Comment