notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Tuesday, December 21, 2010

subahat????





umm dgr je pkataan tuu memang laa senang nk eja kan?? S U B A H A T ! ! ! tp mksud ny amat lah mnggerunkan!!hahaha.. aku xgurau neyy.. korg jgn egt aku maen2 taw! ble je dgr subahat memang dh thu bnda tu ke arh ngative!tp ade je subahat utk bnda pstive,cuma jrg2 laa..


xslh kn sesape..aku pon ade jgk b'subahat.. tp aku kip bnda tuu ats sbb2 trtntu..  bnyk kot aku aku kip scret org skang..tp xbrmkne aku join jgk..aku juz SIMPAN okayy,xlbey dri tuu.. sbb aku thu,klau aku pcahkn rhsia tuu conpem mti aku!aku xnak pon bersubahat neyy..tp dh t'pkse!huhh.. xtenang kot b'subahat2 neyy..mintak jao!!!!!!(bia duk dkt  dh pom~) hahaha...

2 comments:

  1. xkait lasung nga isu semasa kito lonie yang!hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. ayyu mcey tkot gtuu nk oyp lbey2~ bbena dley ppalo ni bnyop lg nk tlis.. tkot ado hurt feelim phni..huhee

    ReplyDelete