notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, December 27, 2010

holiday!fully enjoy!



jln2 cuti2 bersama fmly.. destinasi LANGKAWI~ SRIUSLY BEZ GLER!!
da bez place i ever go!huhuhu.. sgt tdk mnyesal... epy gler2~  aku upload cket utk aku share ngn korg ek.. actly ade dkat 200,xlrt kowt nk upload semua dlm ni.. hhehe..soe!


transport kami sekeluarga..~~ 



aku pnyer..



 brhnti rehat..otw ..

 sesudah smpai..ma n abh ktinggln jao d blkg!hahaa..

 dlm feri...


 ntah npe gelak..
 smpai di p.lgkawi..everyone keletihan yg teramat.. espcialy aku!hahaha
 smpai di homestay..
 kdai coklat.. hmpir seribu kmi m'bli belah cklt dlm ni..huhuhu... biase laa kann..
 mnunggu utk mkn..

 di jetty..
 my lavly dad n mom..


 haaa!yg ney agk laa mnarik!korg nk thu x,bnda tuu pns glerr kowt!sbb da 3hri di msk!tp ble aku sentuh xmlecur pon!!fuhhh,kuasa tuhan an.. teke ape tu.. tulaa mnyk gamat yg oi..hehe (biala thu dh pom,sjo nk oyp!)
 kpl azhar mansoor mngelilingi dunia...

 moment  pling bez aku d sne.. naep bot!!njoy thp babun!!huhuhu..


  belangkas!!kcian belangkas..prtner dia da mninggal..


 hahahaha... A.samad said n org asli...
tgok pulau ni bntuk cm ape??hahaha kasut an..

 gua kelawar...
 agk bez..ingin lg aku ke sana.. pakej bln madu mybe~~ hak3.. kyg..tu je.. daaa..slm

No comments:

Post a Comment