notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, December 3, 2010

F A M I L Y ~ ~ :)



Aaaaaaaaaaaa,AKU SYG GILER FMLY AKU!!!!!!!fmly aku adlh yg terbaek ..thanx to god bg aku fmly yg agk bhagia,..bhagia sgt2!!aku rse mcm xde daa fmly yg lg happening dari fmly aku..srius!! bila bersma 32 org nih nk rntuh umah aku..haha..sume sibling aku ade mcm2 ragam..abah aku pon kdg2 bt lwk jgk..bkn kdg2 jgk ah,slalu je.. mak aku thu ske je..hahaha.. yg pling lwk kak sulong aku n abg yie..huhh ble je ade diorg memag xyaa nk bt mke sdey..xbolehh~ kkaakaa..




Aku xthu nk ckp mcm mne lg..yg aku blh bgthu aku epy sgt2 brada lam fmly ni.. even fmly kiteorg xkya sgt..juz sedang2 tp aku b’syukur..dan aku sedar harta kekayaan hnylh mbwa kpd kemusnahan..hehe..tgok kiteorg,miskin2 pon boley je bhagia..jgn jelezz~~ huhu.. aku mintak sgt musibah xsinggah dlm kamus hidup fmly aku..amin…



Laz skali,,aku syg fmly aku.. diorg lah yg prtma dan terakhir dlm idup aku..tnpa mreka siapalah aku skang ney.. ya ALLAH ,kekalkan ukhuwah ini sehingga akhir hyt kami~~ amin.. abes!!daaa syg2… mmuahh..slm.

 SPARUH JER..SORRY..mls nk upload..

No comments:

Post a Comment