notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, November 21, 2011

tuu bkn saikoo!tp gilaa!

smlm aku dftr msuk ..dan smlm jgk aku msuk ruma sewa bru aku..agk laa kletihan memunggah brg2 yg bnyk tuu..smbil cuci2 rumah... pd ptg yg indah nk dkt mgrib perut aku trasa lapar sgt2! bebunyi je.. aku dan GNN ape lg.. 'jom makan!!!!!!!!' kitorang ke restoran tepi ruma sewa kitorang.. dkt je..brape lgkah je..huuhu...


aku sorang yg order bnyk..yg laen fried2 mcm tuu.. GNN kan,ble dh btemu mmg x terkawal lahh suara tuu kan.. ade je bnda lucu mmg xkisa org skeliling..memekak thp babun!!haha..tgh bez berborak terkeluar soalan dari mimy azmi 'ayyu,prasan x pkcik tibai roti cnai tuu dri tdy tgk je kt kita?' huhu..actly aku dh prasan dri mula2 aku dduk kt situ..huhu..tp bt bodoh je laa.


ble dh kluar soaln mcm tuu kn.aku pn mgeluarkan kte2..'yer2..mmg btol!GS btol laa!' pstuu ctop kt situ.. aku dan GNN terus mengilai dgn lwak azila aziz.. tetiba pkcik tuu dtg!! dgn muke2 yg mnakutkan dtg kt haifaa kamil 'sepmum ni gege la!memekak je!duk ngto aku jak tdy lg..ph mekak!ngyim ktku,,aku thuuu .. blaaa3!' yer semua terdiam.. HK trus pggl ank tauke. 'abg.....' smbil tgn tnjuk kt pkcik insane tuu.. abg tu pn pggl ayh dia.. ayh dia dtg tny pkcik tuu knpa.. pstuu pkcik tuu ckp yg ktorang mengata dia!


eiyyy tolong laaaa..tade mse nk ckp psl kau lahhh pkcik insane!!xmluuu!! mood nk mkn mmg dah hilang! semua bgun trus g byr.. nk byr tuu dia still lg duk berleter xhenti!dgn mta yg bulat!aih.. tuan kedai mntk maff ng ktorang..dia ckp ni 1st time ..slalu xde mcm ni..ktorang angguk kpale je..


mmg xkann pegi kedai tuu lg kalo pkcik insane tuu ade!!!!!!!!rela pegi kedai jaooooo!hahaha... bru hri ptame,tp dah ade pristiwa,,haha... umm k laah.. syg GNN ..rndu terhenti kt mreka!huhu..salam

No comments:

Post a Comment