notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, November 5, 2011

bersyukur~ :)

tidak pernah aku terfikir aku akn sbahagia hri ini... wlpn hdup aku tdk sbebas org laen,tdk sebahagia org laen,tp aku bersyukur..  skurang2 ny aku d kelilingi org yg thu mghrgai aku..mnyayangi aku,membuat aku senyum dan terus tersenyum... :D


dlu aku xprcya, 'let go' kdg2 blh jdi yg terbaek dlm idop kita ... aku aggp ,'let go' hny akn m'bt aku skt..aku derita,..tp slh,,, kni aku bhgia.. aku bhgia bila terpkse mlepaskan mreka2 yg xptut brada dlm hdup aku pergi..aku redho.. 


btol org2 ckp.. d sblk yg berlaku..terselit hikmah yg tiada banding ny... ya allah,,aku bersyukur.. kau beri kbhgiaan yg sejati utk hdup aku.. kau beri kbhgiaan yg kekal abadi .. ksedihan dlu,kini adlh senyuman.. :)


salam perubahan~ live ur life with IMAN  . . . . .  

No comments:

Post a Comment