notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, November 25, 2011

pak suu awang yg terbaek!! :D

ni msty GNN gelak kt aku sbb post psl pksu awang..hahaa.. xpelahh,,sokey,slalu je kne gelak ng dorang.. um lets stoe bout pksu awang nyh.. sape?? xde spe2...aku aggp mcm atuk aku...gnn pon.. dia tn rumah sewa bru aku yg skrg ney..huhu..bez knl ng dia.. dia baek sgt2!


tdk sgke ade jgk hmba allah sperti ny..agk caring psl kitorang..huhu.. hari2 blnje mkn.. itulaahh yg mnyebabkan dia yg terbaek!kakakaka... satu hal lg dia bnyk aja ktorang ilmu agama!waaaahh2!GNN skrg jdy peghafaz ayat2 al quran taw x.. tmbh2 kt part nk org mgasihi dan trus mnyayangi kte!hhuhu.. (ayt utk pkwe).. part pksu nk bg thu semua diam dan concern je kan? gatal semua!haha...


bnyk ilmu pksu kongsi..nk tido mlm.. slps solat afdal bce ape..pstuu nk bg tade jerawat..perhhh terbaek laah pksu..mcm thu2 gnn ade mslh jerawat..tmbh2 aku neh.. hbes bnda guna..tp still naek jerawat..aihh..haha.. pksuu ckp kalo nk mntk tlg ape2 bgthu je..dia sedia mnolong..nk mkn ke ape ke ckp je dia blnje..waahh2,..mcm lgkah kanan je kan...


pksuu dah umo 80thn..dia mseh rock.. naek motor RXZ kott!huhu,..ank2 dia semua bergaji besar..pksuu memang amazing!!huhu.. oke dah.. nnty smbung lg k.. babai semua..salam..

No comments:

Post a Comment