notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, November 7, 2011

jalan2 aidiladha~ :)

salam semua... slmt hri ryer aidiladha utk semua muslim.. bnyk ye? mkn dging??skt gg x?haha... kpd yg gg blobang mmcm aku neh jgn nk mkn bnyk2 dging tuu k!xpsl2 aidiladha kli ni jdy kngn yg 'terindah' sbb gg terpkse d cbut..hahaha...


1st eid aku d rumaa shje mnunggu org2 dtg memberi dgin dan mnuggu dua org ank sdare aku yg agk ngok!saraya n anis!aku xkua tggu dorg.. dari pg smpai mlm xde nmpk btg idong kot!hahaha..dan hri ni aku pon kua laa,gnti yg smlm.. rpanya diorg pulak nk pegi hri ni umh aku...


gatai glebek dua2 naa??hahaha.. aku dh borim duk uma smlm,hri ni kua laa nk tgk2 dunia hri rye kn..hehe... 1st teman ain pegi umah nnek dia.. then pegi jln2 kbmol sbb nk bli no DG easy..huhuhu... lps bli no tuu,aku jln je ng ain.. msuk kt vncci sbb ain nk bli slipar..tgh jln nk kua ternmpk dua eko mamat yg biasa di lihat!hahaha.. shapik n juan!! (rupanya ank sdare aku)..
pegi kt diorg,tny mne 'LAEN'??haha, tgk2 kt dlm vncci!!mmg aku xprsn!pdhl lalu je kut dorang nk pegi kt shpik n juan tu..agk laa ngek semuanya!hahaha..nmpk je aku c anis tongong trus peluk cium!mmg semua org tgk semacam!hahaha...sepet tuu blh plk buat2 smbong tanak slm ng aku!hahaha..sabo je laaa dgn bby buluu spet tuh!.... :p
org laen yg ku cari, (k.esha n kuce),tp org senget2 jgk yg ku jumpa..hahhaa.. dh jumpa tuu ape lagi kn??jln n lepak2 skali laa.. gmbr tuu dh wjib ambik..jgn risau~ kakakaka...sgt hepy terserempak dgn kamu2 berdua.. syg2 sekalian,, ayyu syg korang besa2 taw!tamaw ilang korg!mmuaahh2 kt situuuu!!!!! slm ~ :)

No comments:

Post a Comment