notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, January 30, 2011

yerr!anda berdua memang berbeza~ tp....same~

post ney aku tujukan utk bff aku... ami n mia...




ami,,
seorg yg agk baek!!tdk berkira ng kwn2 ny..espcially ng aku!(i cn see dat~)wlaupon hti ny bnyk skt sbb aku tp dia mseh boley menahanny...dan tersenyum..seorg yg blh dimntk tlg..selama aku kt mchng dia je yg anta amep aku pegi kelas..(agk mlu)..blh share sal BA.olwez aja aku mcm mne nk pjuk c dia..(ciap tlg eply mcej aku lg)haha...memg tdk di nafikan kami berdua memang bermasalahn bila bersma..ade je bnda nk di perbalahkan!i dun noe y it hpen!uhm..tp tdy slps aku solat tdy tbe2 aku teringt yg aku da sktkn hti dia tyme kt mchng..bnyk kot!ttetibe rse nk mnitis ai mte..umm kwn,sorry bnyk2..xsngjo~ sl mnum ai nyo tu,sl mcej tu,sumo lahh!hk mno wt ami traso aty tu ayyu mtop maaf bnyk2..i pena ask u dis question..would u still wnt to be my bff??even i hurt u so many times..?u giv da sme answer..yes i want.. but now,i wnt to ask u agen, WOULD U STILL WNT TO BE MY BFF??AFTER I HURT U SO MANY TIMES??


laz week,time kte duk mchg..kte da bt prjnjian kn.(actly bkn kte,tp ayu je)..sbb ayu thu ayu lbey memerlukan prjnjian tersebot utk bt hati masing2 terjaga...n sngguh aku tdk perfect utk mnjdy shbt anda kn?anda slalu ckp..anda memang tdk sperfect dia..actly bkn bgitu..tiada yg perfect dlm dnia ni...mcej tersebot hny gurau senda aku dgn shbt ku..plizz mgerti~ 4 once!


aku bahagia memilikimu sbgai shbt karib ku.. :)


mia,,,
seorg yg agk caring sal aku..ske berkongsi cter wlaupom kami jao berjuta batu..aku di sini dia di sne..tp tiap2 hri mcej2 ny ade dlm inbox aku,,dlm sdey,or dlm gumbira sntiasa aku yg mnjdy tempat perkongsian crita2 ny..agk mmenting nasihat aku(wlpun kdg2 xdgr jgk) hahaha..peace yg!!tp bnyk dgr laa...kami berdua tdk pernah bermslhn!huhu..(bnggo)..nnipu jh tuu.. ade je sx dua..tp itu tdk menggugat persahbtn kami slme lbey dua thun ni...smkn hri kmi smkn rpt..mcm adk bradik..ble je slh seorg tersyayur sbot 'babai,slmt tggl,daaa n swktuny dgn ny' sorg lg akn trase kehilangan tbe2..i n dun noe y..agk plik kn?slme aku brkwn dgn mia,aku xpena trase hti ng dia..(tatawlaa kalo dia ade)mybe sbb kteorg tdk terlalu mgambil srius mslh2 yg di hdapi??umm mungkin~~ 


aku gumbira memilikimu wahai shbt sejati ku :)




tp ketahuilah..setiap dari anda memiki sifat yg berlainan..berbeza..tp dua2 amat membahagiakan dri aku...KETAHUILAH  KWN2....anda berdua memang BERBEZA ,, tp SAMA :))




bila kita tdk lagi bersama..


AKU AKAN MATI!
DUNIA AKAN KIAMAT!
LANGIT AKAN RUNTUH!
LAUT AKAN BERGELORA!
TANAH AKAN MEREKAH!
POKOK AKAN TUMBANG!
umm lg gpo ehh??
RAMBUT AKAN BOTAK!
KACA AKAN BERKECAI!
MATAHARI AKAN GERHANA!
BULAN AKAN MENGAMBANG!
umm abeh modal dohh!hak2.. k bye2!!

No comments:

Post a Comment