notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, January 15, 2011

geng NGOKS n NGEKS!! :D

Lbey kurg 4 hari 4 mlm aku kt TDM..bez gler2 moment itu!!tersgt laa njoy hgga xmgkn aku lpekan kot!huhu..tmbhn bersma2 dgn geng2 aku yg agk ngoks ngeks!!
pngerusi nya mimy azmi,

Naib pngrusi haifaa

N ahli2 nya aku,ila,epa,rina,wani,n nisa~ huhu..



4 hri kt TDM rse cm tanak blek je umah sewa aku hri ney..huhu..(slow2 nk apply kolej kew~?).. kt TDM ni rmai sgt kwn2 kot..kalo je rse boring aku blh pegi mne2 blik kwn2 aku..antrA blik yg slalu aku lewati ialah 512,507,619 n blik aku aku tido 309!!huhu..

Hri rbu tuu,lepak2 je..


pergi modul brsme2..hri rbu mlm…(mlm yg aku kne prambat kua dewan n aku kne gstrik n sume care kt aku!:)) hehe..
Pstuu hri kmizz kteorg dcide g jeram linang brmain air smbil rlease2 tnsion..hhuhuu..bez glerr siot!!kul3 kmi btolak..kjap je..xsmpai 10mnit kteorg smpai kt jeram tuu.. mka sempat laa kmi2 berposing!huhu..







 hahaha..tu je kot.. nnti aku post plk yer!daaa..slm~

2 comments: