notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, January 7, 2011

i lov to give~~

giving are my fvret!!!huhuhu.. aku ske m'beri.. mnerima tu xyaa ckp laa..memang lg ske!haha..tp aku xb'hrp sgt utk mnnti pmberian org..ble org m'beri,sgt2 mghargai!!tp skang nk ckp sl aku ske memberi! beri mcm2 lh!beri hati,beri gift,beri kte2 smgt,beri bdn???oo0hh tdk sme sx..!itu nnti lps nikahh okayy??hak3..(glerr ayt!!)


sesape yg bkwn baek  ng aku memg aku akn bg somthng utk kngn diorg..huhu.. yg pling aku ske,ble je aku bg somthing, diorg sgt mghrgai..n stkt ney sume kwn2 aku sgt mghrgai ..sgt2 b'terima kaseh kt korg.. memg xmnyesal aku memberi..huhee..


aku memberi bkn dgn hrpn utk m'dpt blsn,aku memberi sbb tu da memg prangai aku..tgok je somthing msti tlintas kt kwn2..even duit tade,aku usahakan jgk..hehe..(ruponyo post ney nk puji dri sdri???) hak3.. tade cmtuu laa.. point of view skang,ske je tgok org mghrgai bnda kita bg..hehe..t'sgt bhagia~~ xcye cuba try!

No comments:

Post a Comment