notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, July 10, 2011

pemurah dgn pujian :)

assalamulaikum.. spe ade  d sne??huheee trase bagai lme x berblog.. smpai kwn aku tny 'ehh xrety nk upd8 ko??' hak3.. aku xsempat nk on9 laa.. aku on9 pn pnjam lappy n brukband org.. aku xmcm korg ade lappy,pkai wifi..hehehe.. :p


oke dah2!kmbli ke topik asal.. pemurah dgn pujian aku anugerahkan title tuu kpd seorg kwn aku nih..nme d beri matun or nme FB ny NURUL AHMAD..
ini dia gerangan hamba yg agk chantek budi pekertiny..bkn itu shje,, mlh penampilan pn agk mnwn..huuhu.. kalo jmpe aku kt mne2 mmg dia dh xpndg kiri kanan,trus dtg tmpt aku..lepak2,berbobok n so on.. aku knl ng  dia tmpt tggu gilim aka van..huuhu.. slame aku knl mmg dia suke memuji semua org d skeliling.. xkdekut sdkt pon!n 4 sure muka dia mnunjukkan keikhlasan yg sgt ketara!perrhh.. sgt ketara tuu..haha.. ske je kwn dgn matun ni.. org ny mmg ckp xhenti,ketawa xhenti,.. matun,,credit to u.. thnx beimg my fren.. smoga rmai yg mcm awk,suka memuji dgn seiklazz hati.. babai...salam~

No comments:

Post a Comment