notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, July 4, 2011

i dun hve a feelim at ol~~

mlm ni ade sorg hmba allah yg bertny kn aku.. apkh aku tdk memikirkan prasaan org?apkh aku tdk mmpunyai prasaan?? lalu aku mnjwb.. 'sy ade perasaan,, tp sy xlyn prasaan sy.. awk nk thu knape?? sbb.... org2 d skeliling sy pon xlyn prasaan sy.. so,fair n square laa kan??'  korg nmpk je aku mcm tade prasaan.tp korg tataw dlm hti aku ni mcm mne..korg nmpk aku bt donno pd smua bnda penting kan??korg bt pape kt aku aku OK je..mke aku je yg oke..tp hati aku??ade korg pk x?? speku korg trlalu bnyk utk aku,sdgkn aku hny mmpu tersenyum.. kdg2 smpai ade statement yg smpai m'bt air mte aku terjato,,tp adkh korg pduli??korg langsung xpduli kan??aku thu slh aku sbb xb'terus trg yg aku trasa,tp adkh korg pk yg ade bnda d dunia ni blh d maen2 dan ade bnda kite kne srius..smpai thp aku ambil kptsn utk tdk pdulikan prasaan korg,n now bru korg thu rse ny skt hati kn..?rseny hati aku sebelum ni.. aku xmrh korg nk sndir2 aku,.aku xmrh korg nk kutuk2 aku..sbb aku mmg dah tade prasaan.. krn korg lahh yg mnyebbkn aku mnjdi org yg tdk mmpunyai perasaan.. 

No comments:

Post a Comment