notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Monday, July 4, 2011

i got new shoes!! :D

seharian berjalan2 d kbmol hari ni menaikkan lg keletihan aku mlm ni..hahahaha.. hri ni aku stu kls je,,so aku wt kptsn blek KB nk bli kasut baru lahhh!huhu..sbb kasut lme aku telah aku jual kpd roomate aku,..nik shafiqa.. dia tersgt lah xcited bila aku ingn mnjual ksut aku yg agak snickers ituu.. dan hri ini aku jg tlh terpaut dgn snickers nike lg..huhu.. 
meet my new shoes!!


ksut lme aku agk baru lg..xde rosak kt mne2 pon..korg thu kan aku mudah borim dgn stu2 bnda,so aku ambik kptsn nak bli yg laen laahh!hek3..
 ni ksut lme aku..huhu.. baru lg kan??


aku ske wrne yg agk striking..so stiap kli aku nk bli  ksut aku akn plh kaler yg org susa nk pkai..huhu.. agk bnyk aku shopim hri ini.. slipar,bju, n wat so eva lahh.. crdt to naa arina krn sudi mlyn krenah aku yg entah ape2 ni.. aku mmg susa nk berkenan pd satu bnda.. tp ble aku dah berkenan??yer mmg aku xkn lepaskan! tp kan.tp kan, selalu bnda yg aku brkenan tuu lah tade size laa,tade wrne laa,tade itu laa,,ini laa..so slh aku k?hahaha... k lahh..tu jee..dadaaa..salam..

No comments:

Post a Comment