notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Tuesday, April 3, 2012

sakit gg!!



final belum abess skt gg dah mlnda!!3pper lg kot nk abes..ya allah dugaan kan... skali aku perah otak skali dia bdenyut!!sme naek !!pnadol 3papan aku bwk semua hbes aku telan!xtahan dooee!!! skt gg laaa bnd plim skt slps skt branak..kan3????xpyh tny,semua org thu... . . . 


smpaii laa aku bli ubt 4.50 sebji.. mhl wooaaa!!d sbbkn mhl sgt aku syg nk mkn!muahahaha!!bodoh btol!rela skt dari mkn ubt mhl... aku thn2 pnyer thn smpai ma abh aku bwk ubt...time tuu tggl satu pper je ag.. aku mkn ubt abh aku bwk..ubt yg tuu aku smpn dlm peti besi..kakaka!


n skrg!!teke aku dh cbut blom gg aku???hek3...blom lg~~ sbb bzy sgt,sbb duit tade,sbb tkot, ...huhee... n ubt yg mhl tuuu hilang!!!!!xskt aty mano dehhh!!sipe pnyer sipe,tp ileyyy!! (hahh,,daa kua klntn daa~) hahaha...


mlm esk aku nk pegi cbut da...tak tahan simpan beban lme2!huhuu...kpd sang pesakit gg..sy sgt memahami korang..oleh itu ksbrn dan ktabhn amt penting... huhu..muahhh2!lebiuu oll!!

No comments:

Post a Comment