notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Tuesday, April 3, 2012

pati???

ade x org gado psal pati smpai bercerai berai???hahahaha... adoyy...kalo ade mmg aku nk gelaakk hbes!!tuu bdoh laaaa...psl bnda tuu pn nk pecah belahh..bnda blh setel kot!!


yess...tuu yg brlaku kt aku skrg! dia pati laen n aku pati laen!!how come~~~~~ dhlaaa dia obsess gler ng pati bongok dia tuuu!blh plk dia kutuk pati aku ??aihhh..pantang bebeno aku!!kalo xske duk diam2 jelaaa..tayah laaa bsing2... aku xkaacau pn pati dia!


statement dia yg xbolehh belaaahhhh,yg plim aku skt aty 'skt laaa mte tgk  bendera tutt kt tepi2 jln neyy' aihhh!!aku trik nfs pnjg!hahaha...nk gado cri laaa tema laen..tayah r tema pati!!xminat laa politik2 ney...


but...seems aku da dpt prstujuan kdua2 pihak...msing2 dh xblh sbot isu pati!!!spe sbot ciap!!!hahaha...

No comments:

Post a Comment