notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, February 5, 2012

novel 'keimanan cinta' da best novel i ever read!

assalamualaikum semua... ign sje ku mncoret sejuta kata kpd kalian semua.. (jdy ayt pow novel sekat2 bco novel) huheeee....

ehhhh,,korang nk thu x??novel keimanan cinta ni best glerr kot!!(bg aku laa) bg korang tataw r..try r bce ek.. smpai part lwk aku gelak sorang2..smpai part sdey aku nanges sorang2..kalo org tgk da mcm org gler daa..hahhaa.. byk pngjrn dlm novel ney..mmg terbaek laah!

even aku single je skrg,tp aku dpt rse msej yg nk d smpaikan..yaALLAH andai benar crita ini, betapa besar ny nimat mu..btapa agungny kuasa mu wahai seorng pencinta... :')

try laa bce yer.. kalo korag xnanges mmg korang hti batu!hahahaha... novel tuu je peneman ak time aku teman ma aku buka jahitan kki dia.. trima kaseh adik shyam sbb tlg plh novel tuu!!(ksian dia xdpt bce lg) hahaha... k salam

No comments:

Post a Comment