notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Sunday, February 26, 2012

nmpk sgt ke?

nk tny soalan ni..tp aku  rse soalan ni kwn2 aku je blh  jwb..kalo aku bdmud ke,ade mslh ke,ltey ke, nmpk sgt ea??huheee... soe laaa kalo yg mmg nmpk sgt prangai bruk aku tuu..aku xdpt kwl laa emosi aku ney..apetah lg emosi,muka pn aku xblh nk kwl.. muncung je kan kalo ade mslh.. . . 


smlm pergi umah k.eesha..xde psl2 kne mrh kt dia sbb muncung je..nk ckp xnk ckp..blh plk aku prgi umh org bt tade mud.. rsekan kne mrh ngn kk..hahaha... kcian kk,bnyk jgk dia ckp.aku bkn ape..smlm ade mslh campo ng aku lteh n mngantuk..so ape blh bt kn? ajk mkn pn xnk..mnum pn xnk..


smlm kne basuh  ng kk.. kak ckp 'laen kalli pergi rumah org jgn bt mcm tu...xkre laa yg rpt ke xrpt' uhm...oke2,,,xnk bt lg dah........ tkot ng k,esha..garang sgt!hahaha...insyaallah,aku akn brubah..huhuhu..

No comments:

Post a Comment