notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Saturday, January 14, 2012

maafku pinta utk ibu yg tersyg,,,

aku mnulis hri ni dgn air mte yg mgalir tnpa henti.aku ank yg truk .. maa ,,ayu mntk maf utk sgalany..ayyu thu ayu dgil,,ayu myusahkan ma n abh..ayyu rnduu ma n abh sgt2...


smlm aku col ma ...tny kbr ma.. lalu ma ckp 'ma oke,cume xblh nk gerak pergi memane,ma rnduu ayyu,ma trigt kt ayyu sorang je,ayyu xigt kt ma ke??ayyu dah xsyg kt maa lg ke?'(dgn suara yg sdey dan mnangis)  ya allah,,engkau sje yg thu hati aku mcm mne..dh rse mcm nk luruh.. air mte aku mgalir tnpe henti..berdosa ny aku kn..


aku mnangis xhentii...sdey glerr kot.. ma aku xpnh pn tny n mgeluarkan kte2 mcm tuu.. siyezz!!soalan laz tuu yg bt aku rse berslh sgt..aku ni dgil sgt.. how come aku blh bt maa aku mnangis sbb prangai aku yg truk ney!bodoh pnyr org kn... jgn jdy mcm aku yer semua.. sygni ibu korang..jgn pernah lukakan hti mereka..tmbh2 ble mreka dlm mningkt umor,dlm ksakitan,dlm ape jua kita tdk brhk skalipun mlukai hti seorang ibu!


ibu mlrg bersbb..ibu memberi b'sbb..tetapi ibu mnyayangi kita tiada bersbb..dia syg kita wlaupun kita teruk!dia syg kita wlaupun kita dgil!dia syg kita wlpn kita myusahkan!dia syg kita wlpn kita ccat,dia syg kita dlm ape jua keadaan skalipun..


btul kte pepatah..ibu blh mnjga berbelas2 ankny,nmun berbelas2 ankny blum tntnu blh mnjaga hati seorang ibu.. :'(


ayyu,,please tke it as a lesson..jgn dgil sgt lahh!

No comments:

Post a Comment