notim..juz passing by~

bersederhanalah dlm persahabatan..
INSYAALLAH kelemahan tidak akan nampak
sebagai kelemahan :))

Friday, December 2, 2011

alahai ayyu~ :)

alahai ayyu...dah xboleh mlg lg ker nsib kau ayyu..hahaha... naek kete nk pegi anta puding triffle kt haifaa sbb bfday dia blh plk xnk idop enjin ..nsib baek time tu dh  kt umah k.esha..so overnite je kt situ..otw nk tido blh plk rse gstrik!haha..nsib baek ade  kakak yg baek dan caring tlg bt nsi utk aku,,hehehe..keesokan pg ny abh dia tlg tukar kan bteri kete..thnx a lot to abh,mmy n kk..huhu..lebiuol laahh!


dua hri yg lps,sewa kete nk blek kb bersme2 GNN..kete barruuu woaaa..nk pegi kb sbb nk mkn kek scret rcipe smbil clebtare bfday haifaa..tp smpai kt econjyaya kok lanas boleh plk tyr pecah??!!aihh...nsib baek ade je pkcik yg tlg tukarkn tyr spare..huhu.. thnx to pkcik li sbb tlg kitorang..mood nk mkn kek dah ilang..so blek mcmg smula..hahaa..


dan smlm aku blk ng kwn aku...col abh aku sruh ambik kt 7e wcy..dia dtg ng motor skuter merah ksygn aku tuu..nk start blk dah xidop enjin!adoyaaiiiiii. . . . .bteri lg yg bermslh!aku sbr je laa.. aku pergi beli air jln kaki smbil berkata2 dlm hati 'aduhh ayyu,,susa ny idop . . . bnyk sgt dugaan..' smbil muke tersenyum! :)


papepun,aku xpernah mrungut.,,allah bg ujian nk tgk skuat mne iman aku kan..aku thu tuu...dan mmg stiap aku ade mslh ,ade yg tmpil mmberi p'tlgn..alhamdulillah..allah mseh mlindungi aku...amin.. salam  

No comments:

Post a Comment